Blog-ul: un mare avantaj pentru afacerea ta online

Blog-ul reprezintă un mare avantaj pentru afacerea ta în mediul online și este una dintre cele mai eficiente unelte pentru a-ți creste traficul pe site. Este o metodă rapidă, având costuri de implementare mici, în același timp obținând beneficii majore pentru afacerea ta. Dezvoltând un blog în site-ul dumneavoastră contribuiți direct asupra procesului de SEO (Search Engine Optimization), în timp, căpătând o poziționare mai bună în paginile de rezultate ale motoarelor de căutare.

7 minute de citit
Publicat de ZONK Digital în octombrie 13, 2020

Iată 5 motive pentru blog-ul este un mare avantaj pentru afacerea ta:

1. Creșterea ranking-ului în motoarele de cautare

Principalul avantaj pentru afacerea ta este reprezentat de crearea de conținut proaspăt și relevant, scorul general SEO se va îmbunătătindu-se, reușind astfel o mai buna indexare organică. De asemenea, Google iubește să primească conținut nou și frecvent, oferind și altor motoare de căutare conținut valoros pentru a te indexa prin cuvintele cheie.

Cu cât oferi mai mult conținut relevant, cu atât cresc șansele de a obține trafic organic pe site.

Conținutul relevant îl poți obține printr-un keyword research, pentru a vedea ce anume caută clienții voștri. Aici recomandăm să iei în vedere și realizarea unui profil de buyer persona (clientul dvs. ideal).

Blog-ul susține și opțiunea de backlink-uri, care sunt printre cele mai importante în strategia SEO. Backlink-urile sunt legături între două pagini web sau, altfel spus, link-uri pe care un website le primește de la un alt website. Cu ajutorul lor poți urca mai ușor în ranking-ul motoarelor de căutare.

2. Creșterea brand awarness-ului

Brand awareness-ul reprezintă totalitatea acțiunilor întreprinse de către un brand pentru a înrădăcina imaginea brand-ului în piața de desfacere și, implicit, către un public țintă. Brand awarness-ul este un element important al marketing-ului, iar blog-ul ajută mult în a vă face afacerea cunoscută în rândul publicului țintă.

Modul în care sunt scrise articolele vor defini imaginea brand-ului, acesta fiind un mod prin care vă puteți distinge de concurență. Așadar, cititorii dumneavoastră. vor putea crea o legătură mai puternică cu brand-ul.

Afacerea ta se va bucura de o mai bună poziționare în mediul online.

 

Un bun exemplu este Coca-Cola. Nu cred că există cineva care să nu știe de existența acestei mărci. Cu toate acestea, se investește foarte mult în promovarea imaginii, tocmai pentru a-și păstra acea legătură puternică cu clienții.

3. Oferă posibilitatea de a fi distribuit

Cel mai mare avantaj pentru afacerea ta, în acest caz, este reprezentat de posibilitatea de a distribui conținutul blog-ului în Social Media. Se generează, asftel, trafic organic dinspre platformele de Social Media către site-ul/blog-ul tău.

Generarea traficului organic reprezintă unul dintre factorii determinanți în creșterea ranking-ului în SERP (Search Engine Results Page).

4. Generează lead-uri

Puteți utiliza blog-ul pentru abonarea la newsletter-ul companiei, invitând vizitatorii să se aboneze, pentru a primi diverse materiale. Materialele trimise pot fi informații utile din domeniu.

Aceste email-uri pot fi folosite în scopuri de marketing, pentru a promova produsele/serviciile companiei, pentru a genera lead-uri și pentru a menține interesul clienților vizavi de brand-ul respectiv. De asemenea, există șanse de a converti abonații în posibili clienți.

Nu uita că orice transmitere de email trebuie să respecte Acordul European GDPR!

5. Îți poziționează afacerea ca lider în industrie

Nu contează cât de mică este afacerea ta, blog-ul este o bună modalitate prin care îți poți consolida încrederea în rândul potențialilor clienți și a stabili o influență în industria din care faci parte.

Transmițând informații relevante, de specialitate, potențialii clienți ajung să vadă business-ul ca un reper al industriei de care aparții.

O bună modalitate prin care îți poți consolida încrederea în rândul potențialilor clienți

Un mare avantaj pentru afacerea ta este ca de-a lungul timpului, cu cât vei scrie mai frecvent articole utile și informative, cu atât va fi posibil să obții un trafic mai mare și o posibilă creștere a ratei de conversie.

Trebuie să știți că atunci când vă hotărâți pentru un blog, acesta poate fi încorporat în site-ul companiei sau poate fi separat, sub forma unui alt site.

Noi recomandăm blog-ul integrat în site, deoarece îți poate aduce mai mai multe beneficii.

În primul rând, având blog-ul integrat în site vizitatorii vor petrece timp pe site generând trafic.

De asemenea, este mai ușor și ieftin să creezi și să întreții un singur site web. Vizitatorii care vor găsi articolul de blog vor fi deja pe site-ul companiei tale și mai aproape de a lua orice acțiune de conversie pe care o vizezi. Aceste conversii se referă la: abonare newsletter, descărcare de conținut, cumpărare etc.

Atunci când te hotărăști să dezvolți un blog integrat în site, cu siguranță vei avea mai multe beneficii. Afacerea ta se va bucura de o mai bună poziționare în mediul online.

 

 

Crește-ți afacerea eficient!

Abonează-te pentru a fi la curent cu ultimele știri din IT și pentru a putea beneficia de materiale gratuite utile pentru creșterea afacerii tale.

    Postari recente

    Go to Top