Cariere

Vrei să faci parte din echipa noastra?

Pe pagina noastra de Cariere vei gasi ultimele pozitii deschise in cadrul companiei precum si toate detaliile necesare procesului de recrutare si ale viitorului tau job.

Front-end Developer

On-site - Bucharest Office

Bazat pe experienta

L-V: 09:30 - 18:30

Căutăm un developer front-end pasionat de tehnologie care să se alăture echipei noastre de dezvoltare web, cu un singur scop: sa construim impreuna produse software globale, de impact major, care aduc valoarea reala clientilor companiei.

Sarcina principală va fi să lucrezi la dezvoltarea front-end a aplicațiilor web PHP (Symfony / Laravel / CodeIgniter), a site-urilor și magazinelor WordPress și să oferiți suport tehnic de bază și administrare pentru clientii nostri.

Ce căutăm:

  • Livrarea produselor software de calitate si orientate mereu catre nevoile clientului, folosind metodologiile de dezvoltare Agile.
  • Analiza proiectului, estimarea efortului de dezvoltare, pontarea efortului de dezvoltare folosind software specializat.
  • Dezvoltarea functionalitatilor noi si intretinerea celor existente.
  • Proiectarea și implementarea specificațiilor tehnice pe baza cerințelor utilizatorilor, așa cum este indicat în documentatie si wireframes.
  • Code review si contributie activa la discutiile si sedintele tehnice.
  • Supervizeaza dezvoltarea si administrarea website-urilor, aplicatiilor si a altor task-uri de programare, aplicabile in PHP sau WordPress.
  • Propune idei de imbunatatire pentru software-uri, proceduri si tehnologii.
  • Documenteaza si imparte cunostintele obtinute cu ceilalti membri ai echipei.

Cerinte

  • Experienta de 2+ ani in Dezvoltare Web Front-end (HTML 5, CSS3, JavaScript si jQuery)
  • Experienta cu framework-urile CSS, Bootstrap si Tailwind si preferabil HTMX.
  • Experienta de 1+ an cu REST API.
  • Experienta relevanta de 2+ ani in dezvoltare front-end responsive, dezvoltare pentru mobile si cele mai bune practici pentru responsive development.
  • Preferabil experienta de 2+ ani si cu dezvoltari custom in WordPress CMS si/sau alte CMS-uri populare.
  • Preferabil experienta de 1+ an WordPress custom, dezvoltare template-uri, module, Advanced Custom Fields, Custom Post Types.
  • Experienta de 2+ ani cu framework-uri relevante de JavaScript (React, Angular, Vue) si o buna intelegere a logicii acestor framework-uri.
  • Experienta cu NPM, pachetele din framework-urile JS, dependinte, actualizari pachete
  • Cunostinte de server environment, cPanel, VPS si preferabil si AWS/Azure.
  • Intelegere buna a MySQL si a diferitelor metode de optimizare a bazei de date.
  • Lucrul cu GIT, GitHub este ceva normal pentru tine.
  • Cod de calitate care este testabil si usor de intretinut.
  • Dorinta de a invata in permanenta tehnologii noi, experimentalem trenduri, bune practici.

Beneficii

  • Salariu competitiv și pachet de beneficii complex.
  • Mediu de lucru cu un program flexibil și posibilitatea de a avea o săptămână de lucru hibridă în funcție de experiența profesională.
  • Pachet de asigurare medicală la Regina Maria.
  • Tichete de masă în valoare de 40 lei/zi lucrătoare.
  • 21 zile libere/an + toate sărbătorile legale.
  • Indemnizație anuală de performanță.
  • Cursuri și certificări plătite de compania noastră. Încurajăm cu tărie obținerea a cât mai multor certificări.
  • Timp liber pentru dezvoltare personală și profesională.
  • O echipă fantastică și uimitor de talentată de oameni tehnici și de afaceri.
  • Posibilitatea de a vă integra într-o companie de software matură și de a dobândi experiență în dezvoltarea de software și în toate interacțiunile dintre diferitele echipe care colaborează pentru a dezvolta un produs.
  • O atmosferă de lucru primitoare, în care talentul este încurajat.

Prezentare generală a companiei

Suntem ZONK Digital, o companie full-business IT, specializată în dezvoltare software și web, marketing digital, servicii Microsoft Cloud și servicii de management IT pentru companii medii și mari din întreaga lume. De la înființarea noastră în 2014, am realizat proiecte inovatoare și eficiente pentru clienți uimitori din Europa, SUA sau Canada, cu un accent deosebit pe industriile de dezvoltare imobiliară, asigurări, turism, comerț electronic și IT.

Credem cu tărie în dezvoltarea oamenilor și, prin urmare, în fiecare an investim din ce în ce mai multă energie și resurse pentru a rămâne o organizație care învață și evoluează constant. Vrem să ne asigurăm că vei avea cei mai talentați colegi, precum și un mediu adecvat pentru a te dezvolta și a obține rezultate deosebite, pentru a deveni ceea ce îți dorești la nivel personal și profesional.

 

Să fii tu @ ZONK Digital

ZONK Digital se angajează să creeze un mediu divers și este mândru să fie un angajator cu șanse egale. Toți candidații calificați vor fi luați în considerare pentru angajare fără a se ține cont de rasă, culoare, religie, sex, gen, identitate sau expresie de gen, orientare sexuală, origine națională, castă, genetică, sarcină, handicap, neurodivergență, vârstă, statut de veteran sau alte caracteristici.

 

Te rugăm să aplici, iar dacă experiența ta este considerată potrivită pentru acest rol, te vom contacta telefonic pentru detalii suplimentare. Procesul de recrutare va consta în 3 interviuri. De asemenea, poți trimite CV-ul tău la adresa careers@zonk.ro.


Aplică aici

    QA Manual Tester

    On-site - Bucharest Office

    Bazat pe experienta

    L-V: 09:30 - 18:30

    Cautam un nou coleg sa se alatura echipei noastre de Software Development pe un rol de QA Tester Manual/Automation, dornic să se dezvolte profesional în domeniul testării software și foarte interesat de tehnologie.

    Sarcina ta principală va fi să analizezi proiectele pe care le dezvoltam, modulele și tehnologiile folosit, să găsesti, să înregistrezi și să raportezi erori sau defecte de proiectare, precum și să oferi pașii necesari pentru rezolvarea problemelor. Nu vei fi doar un tester QA, ci mai degrabă o persoană unică, cu un set unic de abilități, care este foarte dornică să găsească ceea ce nu funcționează așa cum ar trebui și in acelasi timp oferă instrucțiuni clare pentru a îmbunătăți lucrurile.

    Responsabilitati

    • În calitate de QA Tester, identifici punctele slabe și proiectezi constant modalități mai bune și creative de a testa software-ul nostru și de a identifica potențialele probleme în strategia noastră de testare.
    • Creezi și implementezi planuri și proceduri de testare pentru testarea precisă a caracteristicilor și modulelor software pentru a îndeplini cu succes obiectivele proeictului.
    • Lucrezi îndeaproape cu echipele de Development si Project Management pentru a optimiza fluxul de lucru si a asigura calitatea noilor funcții și versiuni.
    • Definesti cerințele de testare și cazurile de utilizare pe parcursul ciclului de viață al dezvoltării produsului.
    • Furnizezi sau validezi estimări de timp/efort pentru sarcinile atribuite.
    • Identificarea, documentarea și raportarea cu acuratețe a defectelor, definind severitatea și prioritatea fiecărui defect.
    • Abilitatea de a analiza rezultatele testelor și de a identifica modele de probleme, de a depana scenarii și de a compila rapoarte detaliate.
    • Examinezi cerințele, specificațiile și documentele de proiectare tehnică pentru a oferi feedback în timp util și semnificativ.
    • Validezi defectele și facilitezi interacțiunea dintre dezvoltatori și clienți în timpul procesului de rezolvare a defectelor.
    • Efectuezi planuri de testare și comunici probleme clare, riscuri și calitatea generală a produsului.
    • Inveti valoarea proprietății intelectuale, a produsele noastre și a produselor clienților noștri.
    • Urmăresti problemele, confirmi remedierea și închizi cazul.
    • Raportezi și escaladezi problemele către echipele de dezvoltare și le documentezi progresul

    Cerințe

    • Cunoștințe solide despre metodologiile, instrumentele și procesele de asigurare a calității software.
    • 2+ ani de experiență de lucru în asigurarea calității software.
    • Bună înțelegere a ciclului de viață al dezvoltării, fazelor de testare și proiectarea cazului de testare.
    • Experiență cu aplicații web/mobile și API-uri REST.
    • Experiență în utilizarea instrumentelor de gestionare a testelor și a instrumentelor de gestionare a defectelor/sarcinilor.
    • Experiență în utilizarea cadrelor de testare, a sistemelor de construcție și a mediilor CI.
    • Experiență în scrierea de interogări SQL și interacțiunea cu bazele de date SQL.
    • Capabil să explice colegilor probleme tehnice și soluții.
    • Atentie la detalii si tenacitate in rezolvarea problemelor.
    • Bine organizat, cu o mentalitate analitică puternică și capabil să-și planifice propria activitate și să urmărească progresul în raport cu un plan.
    • Experiența practică în cadre Agile (Scrum și Kanban) și instrumente (Azure DevOPS, Git, SVN) reprezintă un plus.
    • Certificarea ISTQB este un plus, dar nu este obligatorie.
    • Studiile superioare de licență sau masterat în informatică, inginerie sau un domeniu conex sunt un atu;
    • Excelent management al timpului, abilități de rezolvare a problemelor și atenție la detalii.
    • Fluența limbii engleze este obligatorie.

    Beneficii

    • Salariu competitiv și pachet de beneficii complex.
    • Mediu de lucru cu un program flexibil și posibilitatea de a avea o săptămână de lucru hibridă în funcție de experiența profesională.
    • Pachet de asigurare medicală la Regina Maria.
    • Tichete de masă în valoare de 40 lei/zi lucrătoare.
    • 21 zile libere/an + toate sărbătorile legale.
    • Indemnizație anuală de performanță, dupa primul an alaturi de noi.
    • Cursuri și certificări plătite de compania noastră. Încurajăm cu tărie obținerea a cât mai multor certificări.
    • Timp liber pentru dezvoltare personală și profesională.
    • O echipă fantastică și uimitor de talentată de oameni tehnici și de afaceri.
    • Posibilitatea de a vă integra într-o companie de software matură și de a dobândi experiență în dezvoltarea de software și în toate interacțiunile dintre diferitele echipe care colaborează pentru a dezvolta un produs.
    • O atmosferă de lucru primitoare, în care talentul este încurajat.

    Prezentare generală a companiei

    Suntem ZONK Digital, o companie full-business IT, specializată în dezvoltare software și web, marketing digital, servicii Microsoft Cloud și servicii de management IT pentru companii medii și mari din întreaga lume. De la înființarea noastră în 2014, am realizat proiecte inovatoare și eficiente pentru clienți uimitori din Europa, SUA sau Canada, cu un accent deosebit pe industriile de dezvoltare imobiliară, asigurări, turism, comerț electronic și IT.

    Credem cu tărie în dezvoltarea oamenilor și, prin urmare, în fiecare an investim din ce în ce mai multă energie și resurse pentru a rămâne o organizație care învață și evoluează constant. Vrem să ne asigurăm că vei avea cei mai talentați colegi, precum și un mediu adecvat pentru a te dezvolta și a obține rezultate deosebite, pentru a deveni ceea ce îți dorești la nivel personal și profesional.

     

    Să fii tu @ ZONK Digital

    ZONK Digital se angajează să creeze un mediu divers și este mândru să fie un angajator cu șanse egale. Toți candidații calificați vor fi luați în considerare pentru angajare fără a se ține cont de rasă, culoare, religie, sex, gen, identitate sau expresie de gen, orientare sexuală, origine națională, castă, genetică, sarcină, handicap, neurodivergență, vârstă, statut de veteran sau alte caracteristici.

     

    Te rugăm să aplici, iar dacă experiența ta este considerată potrivită pentru acest rol, te vom contacta telefonic pentru detalii suplimentare. Procesul de recrutare va consta în 3 interviuri. De asemenea, poți trimite CV-ul tău la adresa careers@zonk.ro.


    Aplică aici

      Technical Support

      On-site - Bucharest Office

      Bazat pe experienta

      L-V: 09:30 - 18:30

      Căutăm un expert IT pentru poziția de IT Technical Support. Responsabilitatea principală este de a oferi suport tehnic clienților noștri pentru a asigura buna funcționare a sistemelor IT. Scopul este de a menține performanța optimă a acestora pentru un nivel ridicat al randamentului utilizatorilor.

      Responsabilități:

      • Oferirea de suport utilizatorilor în cazul problemelor legate de hardware, software și aplicații;
      • Comunicare cu clienții pentru a determina cauza problemelor întâmpinate.
      • Asigurarea unui nivel înalt de calitate și respectarea standardelor prin aplicarea și urmarea procedurilor noastre;
      • Documentarea soluțiilor oferite;
      • Distribuirea problemelor nesoluționate către echipele interne care se pot ocupa de rezolvarea lor;
      • Oferirea de suport de la distanță utilizatorilor;
      • Promptitudine și acuratețe în feedback-ul oferit.

      Cerințe:

      • Cel puțin un an de experiență într-o poziție similară;
      • Bună înțelegere a sistemelor și tehnologiilor utilizate;
      • Cunoștințe Jira, Outlook email, suita Microsoft;
      • Abilitatea de a identifica rapid probleme, de a analiza riscuri tehnice și de a oferi soluții;
      • Abilități excelente de comunicare;
      • Pasiune pentru tehnologie și focus pe nevoile clienților.

      Beneficii

      • Salariu competitiv și pachet de beneficii complex;
      • Pachet de asigurare medicală la Regina Maria;
      • Tichete de masă în valoare de 40 lei/zi lucrătoare;
      • 21 zile libere/an + toate sărbătorile legale;
      • Indemnizație anuală de performanță;
      • Cursuri și certificări plătite de compania noastră. Încurajăm cu tărie obținerea a cât mai multor certificări;
      • Timp liber pentru dezvoltare personală și profesională;
      • O echipă fantastică și uimitor de talentată de oameni tehnici și de afaceri;
      • Posibilitatea de a vă integra într-o companie de software matură și de a dobândi; experiență în dezvoltarea de software și în toate interacțiunile dintre diferitele echipe care colaborează pentru a dezvolta un produs;
      • O atmosferă de lucru primitoare, în care talentul este încurajat.

      Prezentare generală a companiei

      Suntem ZONK Digital, o companie full-business IT, specializată în dezvoltare software și web, marketing digital, servicii Microsoft Cloud și servicii de management IT pentru companii medii și mari din întreaga lume. De la înființarea noastră în 2014, am realizat proiecte inovatoare și eficiente pentru clienți uimitori din Europa, SUA sau Canada, cu un accent deosebit pe industriile de dezvoltare imobiliară, asigurări, turism, comerț electronic și IT.

      Credem cu tărie în dezvoltarea oamenilor și, prin urmare, în fiecare an investim din ce în ce mai multă energie și resurse pentru a rămâne o organizație care învață și evoluează constant. Vrem să ne asigurăm că vei avea cei mai talentați colegi, precum și un mediu adecvat pentru a te dezvolta și a obține rezultate deosebite, pentru a deveni ceea ce îți dorești la nivel personal și profesional.

      Să fii tu @ ZONK Digital

      ZONK Digital se angajează să creeze un mediu divers și este mândru să fie un angajator cu șanse egale. Toți candidații calificați vor fi luați în considerare pentru angajare fără a se ține cont de rasă, culoare, religie, sex, gen, identitate sau expresie de gen, orientare sexuală, origine națională, castă, genetică, sarcină, handicap, neurodivergență, vârstă, statut de veteran sau alte caracteristici.

      Te rugăm să aplici, iar dacă experiența ta este considerată potrivită pentru acest rol, te vom contacta telefonic pentru detalii suplimentare. Procesul de recrutare va consta în 2 interviuri, iar noi vom aduna aplicațiile candidaților timp de 3 săptămâni. De asemenea, poți trimite CV-ul tău la adresa careers@zonk.ro.


      Aplică aici

        Project Manager

        On-site - Bucharest Office

        Bazat pe experienta

        L-V: 09:30 - 18:30

        Căutăm un IT Project Manager cu experiență în coordonarea, planificarea și implementarea proiectelor în concordanță cu specificațiile, deadline-urile și bugetele acestora.

        IT Project Managerul gestionează și execută proiectele de care este responsabil, urmărind metodologia stabilită pentru atingerea obiectivelor pe toată durata proiectelor.

        Responsabilități:

        • Gestionează proiectele IT care îi sunt distribuite pentru a asigura respectarea programului, scopului și bugetului stabilit;
        • Dezvoltă, menține și revizuiește propunerile pentru proiectele de care este responsabil, inclusiv obiective, tehnologii, sisteme, informații specifice și timeline;
        • Setează și urmărește milestones pentru proiecte;
        • Gestionează întârzierile neprevăzute și ajustează programul și așteptările în funcție de circumstanțe.
        • Stabilește și implementează planuri de comunicare pentru a ține la curent echipa cu statusul proiectelor;
        • Colectează, analizează și rezumă informațiile necesare pentru pregătirea rapoartelor și statusulul proiectelor;
        • Analizează și ajustează strategia pentru proiecte;
        • Organizează și gestionează toate fazele unui proiect pentru a asigura livrarea acestuia în termenul stabilit;
        • Analizarea și evaluarea opțiunilor pentru tehnologii hardware și software.

        Cerințe:

        • Cunoștințe solide a metodologiilor de Project Management: Agile, Waterfall;
        • Cunoștințe solide a software-urilor de project management Jira, Microsoft Project, Confluence, Spider;
        • 3+ ani de experiență în IT Project Management;
        • Abilități bune de administrare a resurselor necesare îndeplinirii proiectelor tehnologice;
        • Capacitatea de a înțelege procesele tehnice, limbajele de programare și uneltele folosite în dezvoltarea de software, design, marketing;
        • Abilități bune de relaționare cu stakeholderii și clienții companiei și capacitatea de a prezenta strategiile, metodologiile și procesele care trebuie urmate;
        • Cunoștințe ale proceselor, strategiilor și metodelor incluse în procesele de Project Management;
        • Abilități de gestionare a programului de lucru, abilități organizatorice și experiență în stabilirea liniilor directive pentru membrii implicați în proiect;
        • Experiență de lucru într-un mediu unde se pune foarte mare accent pe colaborare și teamwork;
        • Abilitatea de a anticipa provocări și de asigura evitarea acestora sau gestionarea corespunzătoare;
        • Cunoștințe bune ale tehnologiilor Microsoft 365 si a suitei de produse incluse in acest pachet.

         

        Beneficii

        • Salariu competitiv și pachet de beneficii complex;
        • Pachet de asigurare medicală la Regina Maria;
        • Tichete de masă în valoare de 40 lei/zi lucrătoare;
        • 21 zile libere/an + toate sărbătorile legale;
        • Indemnizație anuală de performanță;
        • Cursuri și certificări plătite de compania noastră. Încurajăm cu tărie obținerea a cât mai multor certificări;
        • Timp liber pentru dezvoltare personală și profesională;
        • O echipă fantastică și uimitor de talentată de oameni tehnici și de afaceri;
        • Posibilitatea de a vă integra într-o companie de software matură și de a dobândi; experiență în dezvoltarea de software și în toate interacțiunile dintre diferitele echipe care colaborează pentru a dezvolta un produs;
        • O atmosferă de lucru primitoare, în care talentul este încurajat.

        Prezentare generală a companiei

        Suntem ZONK Digital, o companie full-business IT, specializată în dezvoltare software și web, marketing digital, servicii Microsoft Cloud și servicii de management IT pentru companii medii și mari din întreaga lume. De la înființarea noastră în 2014, am realizat proiecte inovatoare și eficiente pentru clienți uimitori din Europa, SUA sau Canada, cu un accent deosebit pe industriile de dezvoltare imobiliară, asigurări, turism, comerț electronic și IT.

        Credem cu tărie în dezvoltarea oamenilor și, prin urmare, în fiecare an investim din ce în ce mai multă energie și resurse pentru a rămâne o organizație care învață și evoluează constant. Vrem să ne asigurăm că vei avea cei mai talentați colegi, precum și un mediu adecvat pentru a te dezvolta și a obține rezultate deosebite, pentru a deveni ceea ce îți dorești la nivel personal și profesional.

        Să fii tu @ ZONK Digital

        ZONK Digital se angajează să creeze un mediu divers și este mândru să fie un angajator cu șanse egale. Toți candidații calificați vor fi luați în considerare pentru angajare fără a se ține cont de rasă, culoare, religie, sex, gen, identitate sau expresie de gen, orientare sexuală, origine națională, castă, genetică, sarcină, handicap, neurodivergență, vârstă, statut de veteran sau alte caracteristici.

        Te rugăm să aplici, iar dacă experiența ta este considerată potrivită pentru acest rol, te vom contacta telefonic pentru detalii suplimentare. Procesul de recrutare va consta în 2 interviuri, iar noi vom aduna aplicațiile candidaților timp de 3 săptămâni. De asemenea, poți trimite CV-ul tău la adresa careers@zonk.ro.


        Aplică aici

          IT Sales Representative

          On-site - Bucharest Office

          Bazat pe experienta

          L-V: 09:30 - 18:30

          In curand!

          Descriere in curand!


          Aplică aici

            Go to Top