Joburi disponibile la ZONK
Noi suntem ZONK, o companie IT din București ce oferă servicii de Web Development, Digital Marketing și Cloud Services pentru companii medii și mari de pe 4 continente. Începând cu 2014 am realizat proiecte inovative și eficiente pentru clienți din Europa, US, Canada sau Asia, cu un focus deosebit asupra industriilor de Dezvoltare Imobiliara, Asigurări, Turism sau e-Commerce.
ZONK înseamnă o familie, acest lucru fiind la baza modelului nostru de business. Astfel, ne mândrim cu faptul că peste 70% dintre clienții noștri din primii ani de înființare ai companiei sunt cu noi și astăzi, construind împreună soluții tehnice moderne, durabile și scalabile.
Social Media Manager / Account manager
Telemunca
3000-5500 ron
L-V: 09:30 - 18:30
Căutăm o persoană pasionată de Marketing, Social Media, Promovare Online, PPC și Grafica, cu experiență în dezvoltarea strategiilor și a conturilor de social media, dornică să învețe lucruri noi într-o companie dinamica, tânără și în plină expansiune.

Ca Social Media Manager te vei alătura echipei de digital marketing cu rolul de a asigura prezența protofoliului de clienți ai companiei pe platformele de Social Media și de a crește vizibilitatea brand-urilor în mediul online. Vei dezvolta și supraveghea strategiile de marketing digital ale clienților noștri, pentru a te asigura că obiectivele lor sunt îndeplinite și vei acționa ca punct principal de contact între clienți și agenția noastră.
Dorim ca viitorul nostru Social Media Manager să aibă abilitatea de a construi imaginea digitala a unui business abia înființat sau să se adapteze la cerințele unei corporații, având capacitatea analitică de a căuta soluțiile cele mai performante pentru clienții companiei și oferind în același timp profesionalism, rapiditate și orientare către nevoile clientului.
În această perioadă, job-ul este 100% remote, urmând ca la întoarcerea la birou să se implementeze un mod de lucru hibrid. La sediul companiei din București prezența va fi necesară 1-3 zile pe săptămână, în funcție de proiectele derulate.
Esti persoana potrivită pentru acest job dacă:
- Esti o persoană creativă ce caută mereu soluții inovative pentru clienții noștri.
- Vrei să faci parte dintr-o companie mică dar cu planuri mari de dezvoltare în viitor
- Îți place feedback-ul onest, realizând că acesta este cel mai bun mod de dezvoltare personală
- Ești o persoană organizată, responsabilă și ai dorința de a învăța mereu lucruri noi
- Vrei să îți expui mereu ideile și nu te ferești să le discuții cu oamenii din companie
RESPONSABILITĂȚI:
- Dezvoltare strategiei Social Media Marketing în baza cerințelor și nevoilor clienților;
- Administrarea conturilor de Social Media ale clienților și ale companiei;
- Postări zilnice pentru clienții companiei;
- Monitorizarea și evaluarea conținutului publicat;
- Cercetare imagini/Dezvoltare imagini personalizate;
- Participarea activă la dezvoltarea campaniilor Facebook Ads, Instagram Ads, Linkedin Ads, Google Ads;
- Analiza bugetelor campaniilor de Ads și raportarea acestora;
- Monitorizarea și analiza zilnică a campaniilor de Ads și a statisticilor paginilor de Social Media, oferind soluții pentru creșterea KPIs;
- Dezvoltarea textelor persuasive în scopul vânzării: social media posts, web content, email marketing;
- Dezvoltarea Social Media Engagement prin comentarii, mesaje, share, etc;
- Cercetare de piață și cercetarea competitorilor;
- Raportare externă lunară a progresului obținut;
- Raportare internă lunară a progresului obținut;
- Întâlniri și discuții periodice cu clienții companiei;
CERINTE:
- Minim 1 an experiență ca Social Media Manager
- Minim 1 an experiență în lucrul cu Facebook, Instagram, Linkedin si Google Ads / Google My Business
- Cunoștințe pachet Microsoft Office 365 (Word, Excel, PowerPoint);
- Cunoașterea bună a instrumentelor de marketing cum ar fi GTM, Google Analytics;
- Cunoștințe Facebook Business Manager, relaționări pagini/conturi, Facebook Pixel, 2FA, Permissions;
- Cunoștințe targeting Facebook, dezvoltarea și segmentarea audiențelor;
- Cunoștințe dezvoltare campanii Facebook Ads, Instagram Ads, Linkedin Ads, Google Ads;
- Capacitate de cercetare analitică;
- Capacitate de asimilare informații din diferite industrii;
- Preferabil nivel începător/mediu Adobe Photoshop/Adobe Illustrator;
- Cunoștințe raportare Facebook Insights, Google Ads Reporting, Linkedin Ads Reporting;
- Disponibilitatea de a fi în pas cu tehnologia prin studierea metodelor noi de digital marketing;
- Amabilitate și orientare către client;
- Capacitatea de a explica clienților strategiile dezvoltate și beneficiul acestora asupra afacerii lor;
- Capacitatea de a respecta termene limită de predare;
- Limba română la nivel perfect, fără greșeli gramaticale sau dezacorduri;
- Limba engleză la nivel mediu – avansat;
- Spirit de echipă;
OFERIM:
- Salariu în funcție de cunoștințe si performante, între 3000 LEI si 5500 LEI Net;
- Laptop și acesorii IT;
- Training-uri de specialitate, cursuri și obținerea de certificări digitale;
- Negocierea salariului la fiecare 12 luni;
- Bonuri de masă;
- Asigurare privată de sănătate Regina Maria;
- Prime de Crăciun și Paște;
- Mediu de lucru tânăr, dinamic și niciodată plictisitor;
Ne poți transmite CV-ul tău și pe adresa careers@zonk.ro.