Joburi disponibile la ZONK

Noi suntem ZONK, o companie IT din București ce oferă servicii de Web Development, Digital Marketing și Cloud Services pentru companii medii și mari de pe 4 continente. Începând cu 2014 am realizat proiecte inovative și eficiente pentru clienți din Europa, US, Canada sau Asia, cu un focus deosebit asupra industriilor de Dezvoltare Imobiliara, Asigurări, Turism sau e-Commerce.

ZONK înseamnă o familie, acest lucru fiind la baza modelului nostru de business. Astfel, ne mândrim cu faptul că peste 70% dintre clienții noștri din primii ani de înființare ai companiei sunt cu noi și astăzi, construind împreună soluții tehnice moderne, durabile și scalabile.

Social Media Manager / Account manager

Telemunca

3000-5500 ron

L-V: 09:30 - 18:30

Căutăm o persoană pasionată de Marketing, Social Media, Promovare Online, PPC și Grafica, cu experiență în dezvoltarea strategiilor și a conturilor de social media, dornică să învețe lucruri noi într-o companie dinamica, tânără și în plină expansiune.


Ca Social Media Manager te vei alătura echipei de digital marketing cu rolul de a asigura prezența protofoliului de clienți ai companiei pe platformele de Social Media și de a crește vizibilitatea brand-urilor în mediul online. Vei dezvolta și supraveghea strategiile de marketing digital ale clienților noștri, pentru a te asigura că obiectivele lor sunt îndeplinite și vei acționa ca punct principal de contact între clienți și agenția noastră. 

 

Dorim ca viitorul nostru Social Media Manager să aibă abilitatea de a construi imaginea digitala a unui business abia înființat sau să se adapteze la cerințele unei corporații, având capacitatea analitică de a căuta soluțiile cele mai performante pentru clienții companiei și oferind în același timp profesionalism, rapiditate și orientare către nevoile clientului. 

 

În această perioadă, job-ul este 100% remote, urmând ca la întoarcerea la birou să se implementeze un mod de lucru hibrid. La sediul companiei din București prezența va fi necesară 1-3 zile pe săptămână, în funcție de proiectele derulate. 

 

Esti persoana potrivită pentru acest job dacă: 

  • Esti o persoană creativă ce caută mereu soluții inovative pentru clienții noștri. 
  • Vrei să faci parte dintr-o companie mică dar cu planuri mari de dezvoltare în viitor 
  • Îți place feedback-ul onest, realizând că acesta este cel mai bun mod de dezvoltare personală 
  • Ești o persoană organizată, responsabilă și ai dorința de a învăța mereu lucruri noi 
  • Vrei să îți expui mereu ideile și nu te ferești să le discuții cu oamenii din companie 

 

RESPONSABILITĂȚI: 

  • Dezvoltare strategiei Social Media Marketing în baza cerințelor și nevoilor clienților; 
  • Administrarea conturilor de Social Media ale clienților și ale companiei; 
  • Postări zilnice pentru clienții companiei; 
  • Monitorizarea și evaluarea conținutului publicat; 
  • Cercetare imagini/Dezvoltare imagini personalizate; 
  • Participarea activă la dezvoltarea campaniilor Facebook Ads, Instagram Ads, Linkedin Ads, Google Ads; 
  • Analiza bugetelor campaniilor de Ads și raportarea acestora; 
  • Monitorizarea și analiza zilnică a campaniilor de Ads și a statisticilor paginilor de Social Media, oferind soluții pentru creșterea KPIs; 
  • Dezvoltarea textelor persuasive în scopul vânzării: social media posts, web content, email marketing; 
  • Dezvoltarea Social Media Engagement prin comentarii, mesaje, share, etc; 
  • Cercetare de piață și cercetarea competitorilor; 
  • Raportare externă lunară a progresului obținut; 
  • Raportare internă lunară a progresului obținut; 
  • Întâlniri și discuții periodice cu clienții companiei; 

 

CERINTE: 

  • Minim 1 an experiență ca Social Media Manager 
  • Minim 1 an experiență în lucrul cu Facebook, Instagram, Linkedin si Google Ads / Google My Business 
  • Cunoștințe pachet Microsoft Office 365 (Word, Excel, PowerPoint); 
  • Cunoașterea bună a instrumentelor de marketing cum ar fi GTM, Google Analytics; 
  • Cunoștințe Facebook Business Manager, relaționări pagini/conturi, Facebook Pixel, 2FA, Permissions; 
  • Cunoștințe targeting Facebook, dezvoltarea și segmentarea audiențelor; 
  • Cunoștințe dezvoltare campanii Facebook Ads, Instagram Ads, Linkedin Ads, Google Ads; 
  • Capacitate de cercetare analitică; 
  • Capacitate de asimilare informații din diferite industrii; 
  • Preferabil nivel începător/mediu Adobe Photoshop/Adobe Illustrator; 
  • Cunoștințe raportare Facebook Insights, Google Ads Reporting, Linkedin Ads Reporting; 
  • Disponibilitatea de a fi în pas cu tehnologia prin studierea metodelor noi de digital marketing; 
  • Amabilitate și orientare către client; 
  • Capacitatea de a explica clienților strategiile dezvoltate și beneficiul acestora asupra afacerii lor; 
  • Capacitatea de a respecta termene limită de predare; 
  • Limba română la nivel perfect, fără greșeli gramaticale sau dezacorduri; 
  • Limba engleză la nivel mediu – avansat; 
  • Spirit de echipă; 

 

OFERIM: 

  • Salariu în funcție de cunoștințe si performante, între 3000 LEI si 5500 LEI Net; 
  • Laptop și acesorii IT; 
  • Training-uri de specialitate, cursuri și obținerea de certificări digitale; 
  • Negocierea salariului la fiecare 12 luni; 
  • Bonuri de masă; 
  • Asigurare privată de sănătate Regina Maria; 
  • Prime de Crăciun și Paște; 
  • Mediu de lucru tânăr, dinamic și niciodată plictisitor; 

 

Ne poți transmite CV-ul tău și pe adresa careers@zonk.ro. 

 


Aplică aici







    Go to Top