Index de mobil: optimizare website – Politica Google

Asistăm la o noua eră de optimizare website. Primul index de mobil a apărut ca urmare a comportamentului utilizatorilor. Începând cu anul 2015, a avut loc o creștere semnificativă a numărului de căutări efectuate pe mobil în Google. În 2017, aproape 60% din traficul total pe Internet se realizează pe dispozitive mobile.

3 minute de citit

Dupa un an și jumătate de testare, oficialii Google au lansat pe 26 martie o versiune a noului index de mobil. Scopul său este de a îmbunătăți experiența utilizatorilor de smartphone-uri și tablete.

Ce este primul indice pentru dispozitive mobile?

După cum sugerează și numele, versiunea mobilă a site-ului va fi luată în considerare în primul rând în momentul indexării. Astfel, în afișarea rezultatelor căutării, website-urile mobile vor apărea printre pozițiile de top. În cazul website-urilor care nu sunt mobile, versiunea pentru desktop va apărea în continuare.

Google utilizează în continuare un singur index de mobil, schimbarea fiind prioritizarea versiunii pentru dispozitive mobile.

Actualizarea Google trebuie să fie urmată de optimizarea website-urilor pentru căutarile efectuate pe dispozitive mobile. Pentru a face față modificărilor făcute de primul index de mobil, website-ul trebuie să fie ușor de utilizat, intuitiv pentru a fi receptiv.

Conținutul trebuie, de asemenea, să fie în conformitate cu cerințele utilizatorilor, iar formatul acestuia trebuie să fie compatibil cu dispozitivele mobile.

Oficialii Google au afirmat că primul indice pentru dispozitive mobile nu va modifica semnificativ site-urile pentru care versiunile desktop și mobile sunt aceleași.

În acest caz, nu sunt necesare modificări, dar dacă versiunile diferă, este ideal să acordați prioritate versiunii mobile a conținutului principal. Sunt mai multe tehnologii pe care un developer le poate utiliza pentru a face site-ul dvs. să raspundă cerințelor 

Deci, primul indice mobil aduce o schimbare radicală. Optimizarea website-urilor pentru dispozitive mobile ar trebui să țină cont de toate caracteristicile lor.

Din adaptarea codului, viteza de încărcare, optimizare website, asigurarea unui conținut adecvat și a unui design receptiv.

Crește-ți afacerea eficient!

Abonează-te pentru a fi la curent cu ultimele știri din IT și pentru a putea beneficia de materiale gratuite utile pentru creșterea afacerii tale.



    Postari recente

    Go to Top