Înțelege beneficiile Microsoft 365 pentru un loc de muncă modern
Putem avea o discuție fără sfârșit despre beneficiile Microsoft 365 pentru că îl folosim zilnic și ne place…
Citeste mai multÎn 2022, competiția pentru un conținut de calitate este atât de intensă, încât există peste 7,7 miliarde de utilizatori de social media la nivel global.
2 milioane de bloguri publicate în fiecare zi, 1,9 miliarde de căutări Google iar utilizatorii de social media au crescut cu 202 milioane între aprilie 2019 și aprilie 2022. Toată lumea vrea să aibă parte de o audiență crescută.
Dar ce trebuie să faceți pentru asta?
Avem o veste bună și o veste proastă. Vestea proastă este cea mai mare provocare pentru orice companie de a crea conținut de calitate (atâta timp cât crește numărul de postări, șansele de a avea un public mare scade, deoarece nu aveți timp să citiți sau să vizualizați atât de multe informații). Și acum vestea bună: multe companii nu fac un marketing bun pe rețelele sociale, nu aplica diferite metode de promovare online și fac greșeli care duc la un angajament scăzut, oferindu-ne celorlalți o șansă mai mare de a crea un conținut de calitate.
În articolul de astăzi vă voi învăța cum să creați o audiență mare pentru social media care poate genera rezultate bune și, bineînțeles, vă voi împărtăși câteva sfaturi și secrete despre unele metode de promovare online. Așadar, să începem!
În primul rând, rețelele de socializare sunt realizate pentru dezvoltarea unei relații cu publicul dumneavoastră. Nu neapărat să vindeți în mod direct. Aveți ocazia să începeți o conversație cu viitorii clienți, dar trebuie să vă concentrați pe un conținut relevant pentru a câșiga încredere. Pe viitor, încrederea va fi convertită în vânzare.
Cum să câșigați încredere? aflăți în rândurile următoare…
Oamenilor nu le place să citească prea mult pe rețelele sociale. Și adevărul este că nici măcar nu au timp să facă asta. Când scrolați pe news feed, o faceți cu rapiditate, iar atenția va fi captată de textul scurt.
Prin urmare, încercați pe cât mai mult posibil să fiți conciși. Și nu uitați: cuvintele cheie sunt piatra de temelie a oricărui marketing social media. Companiile pot beneficia de cuvinte cheie în implementarea strategiei de conținut social media.
Întotdeauna mai multe păreri vor fi mai bune decât una. Așadar, după ce terminați textul postării, verificați-l împreună cu colegii. Cu siguranță veți ajunge la o formă finală mult mai bună. Totul pentru o audiență crescută!
Una dintre cele mai puternice metode de promovare online este reprezentata de conținutul vizual care va aduce un plus contentului creat de dumneavoastra. Încercați să utilizați fotografii făcute de dumneavoastră, nu folosiți imagini preluate din google (este foarte posibil ca drepturile de autor sa aparțină altcuiva). Și dacă nu aveți nicio înclinație spre fotografie sau Photoshop, încercați site-uri web cu drepturi de autor gratuite, există multe. Acum, reprezentați-vă afacerea cu o fotografie/grafică de calitate.
Acum este momentul să creați conținut de calitate unic. Dacă nu aveți un blog, ar fi timpul să îl faceți. Un blog oferă șansa de a discuta în detaliu un subiect. Este un loc unde puteți oferi sfaturi și trucuri DIY, instrucțiuni și alte conținuturi utile pentru cititori (la fel cum fac eu cu acest articol pentru ZONK). Și, desigur, îi puteți adăuga cuvinte cheie SEO. După ce v-ați creat blogul, puteți începe să distribuiți articole pe rețelele sociale și să vă abonați la bloguri de top din industrie folosind RSS pentru a urmări cele mai recente subiecte.
Se spune că un infografic este de 3 ori mai apreciat decât o imagine sau un text, fiind una dintre cele mai puternice metode de promovare online. Cred că fiecare afacere ar trebui să înceapă să folosească infografice și, de asemenea, tendințele Google arată că oamenii sunt interesați de infografice. Pentru a crea un infografic interesant, puteți utiliza instrumente online gratuite sau puteți angaja un designer grafic pentru a crea ceva unic. Nu uitați de articolul “10 reguli de aur în Web Design”, vă poate ajuta mult. Aveți grijă cu limita de suprapunere a textului Facebook. „În cazul în care proporția de text pe imagine este prea mare, anunțul dumneavoastra promovat este posibil sa nu performeze la maxim.”
Datele din rețelele sociale vă pot spune multe despre industrii, clienți, vârstă, sex și despre ce ar trebui să facem mai mult și despre ce ar trebui să facem mai puțin. Verificați periodic perspectivele și modificați viitoarele postări pe baza datelor.
Atunci când postările conțin un link către site-ul web, este necesar să aveți un site profesional sau care vă prezinte afacerea corect. Trăim în 2020 și majoritatea oamenilor accesează site-uri web de pe smartphone-uri, deci trebuie să aveți un site web responsive. Pentru mai multe informații vă rog să consultați articolul următor: “Website responsive: Cum îți poate crește afacerea?”
Dacă aveți nevoie de o echipă de profesioniști pentru a vă face site-ul web mai atractiv, nu ezitați se ne contactați.
Majoritatea oamenilor care doresc să își mărească conținutul captivant se gândesc mai mult la ei decât la public. Și este atât de greșit! Marii marketeri de conținut câștigă atunci când scriu pentru nevoile și comportamentele publicului lor. Deci este simplu, începeți să empatizați mai mult cu potențialii clienți.
Te-ai întrebat vreodată de ce poveștile cu trei personaje au cel mai mare succes? Numărul trei a fost folosit atât de des în copilăria noastră încât suntem atrași de el și la maturitate. Așadar, folosiți-l și probabil veți ajunge la un conținut mai captivant. Și dacă eșuezi la primul, cu siguranță vei reuși la al treilea.
Toți algoritmii din mediul online se concentrează din ce în ce mai mult pe rating fiind una dintre cele mai eficiente metode de promovare online. De exemplu: chiar și eu sau dumneavoastră alegem destinațiile de vacanță sau restaurantele preferate după evaluare. Așa-i?
Este o idee minunată să distribuiți testimonialele cliențiilor, povești de succes și recenzii pe canalele dumneavoastră de socializare. Faceți testimonialele vizibile pe site. 😉
Încercați să găsiți ce tip de conținut obține rezultate mai bune. Puteți folosi Pinterest pentru asta.
Hashtag-urile reprezinta una dintre cele mai folosite metode de promovare online, ajutand la constructia brandului; stimulați o campanie; păstrați legătura cu publicul; câștigă mai multe aprecieri și adepți. Rețineți: hashtagul este o metodă de indexare a cuvintelor cheie pentru a facilita rezultate bune de căutare.
Cum să găsiți cel mai bun hashtag? În primul rând, urmăriți influencerii; fii specific; creați-vă propriul hashtag; folosiți hashtag-uri unice, dar relevante.
Am descoperit această metodă pentru ZONK și funcționează. Este simplu: introduceți ghilimele în postarea dumneavoastră și etichetați autorul. Încercați să etichetați influencerii.
Plasați butoanele de socializare în newslettere, site-ul web, blog și oriunde este permis. Cu siguranță vă va crește șansa de a obține mai mult angajament, cu 158% mai exact, spun experții. Acesta este drumul către publicul mare!
Dacă doriți mai multe date despre social media verificați acest link. Cu siguranță vă va ajuta să înțelegeți mai bine.
Nu uitați: un text inteligent cu o cromatica bine aleasă, imagini strălucitoare, conținut puternic și unele atracții audio-vizuale amestecate pot duce la rețeta ideală pentru un conținut perfect și fără a uita strategia de conținut relevant! Și nu fiți nerăbdători dacă rezultatele nu vor apărea imediat, este nevoie de mult timp, răbdare și practică pentru o audiență mare. Cele mai bune metode de promovare online sunt testate pentru industria dumneavoastra si adaptate pe necesitatile clientilor pe care ii aveti.
Sperăm că v-am fost de ajutor!
Abonează-te pentru a fi la curent cu ultimele știri din IT și pentru a putea beneficia de materiale gratuite utile pentru creșterea afacerii tale.
Putem avea o discuție fără sfârșit despre beneficiile Microsoft 365 pentru că îl folosim zilnic și ne place…
Citeste mai multFiecare aniversare trebuie sărbătorită cum se cuvine. Cel puțin așa credem noi la ZONK Digital, așa că, pe…
Citeste mai multEconomia verde și atingerea neutralității climatice pot părea idealuri de neatins. Dar, prin implicare socială și promovarea soluțiilor…
Citeste mai multIn era digitala, conectivitatea joaca un rol important in activitatile in care suntem implicati zi de zi. Pentru…
Citeste mai mult
Categorii