Dezvoltare Magazin Online

Comerțul electronic în vremurile noastre este reprezentat de mai mult decât publicarea produselor online. Acesta este un ecosistem extrem de competitiv și mereu dinamic, în care supraviețuiesc doar cei mai bine pregătiți si care beneficiaza de cele mai performante solutii tehnice. O soluție software de ultimă generație pentru comerț electronic este un instrument care vă va oferi avantajul competitiv de care aveți nevoie. Cu ajutorul automatizarilor inteligente legate de afisarea si modificarea produselor sau a procesului de livrare, plata sau retur, veti avea mai mult timp la dispozitie sa va concentrati asupra cresterii afacerii dumneavoastra si a intretinerii relatiilor cu furnizorii pe care ii aveti.

Servicii personalizate pentru o NOUĂ REALITATE a comerțului electronic

Să spunem lucrurilor pe nume – mediul online este viitorul comerțului. Acesta crește mult mai repede decât o afacere tradițională iar să vinzi ceva online, nu a fost niciodată mai ușor. Potrivit Statista, în 2020 vânzările în comerțul electronic au însumat 4,2 trilioane de dolari, în 2021 au însumat 5.2 trilioane de dolari iar în 2022 valoarea a fost de 6.4 trilioane de dolari. În momentul de față, peste 25% din volumul tuturor tranzacțiilor globale, este reprezentat de vânzările online.

Toate aceste cifre sună foarte bine dar realitatea este că mai multe afaceri eșuează decât reușesc. Lipsa unei strategii bazate pe o soluție software stabilă și bine concepută este, printre altele, un factor determinant al succesului în e-commerce. Pentru a profita cu adevărat de beneficiile comerțului electronic modern, aveți nevoie de un software elegant care să vă implementeze ideile și modelul de afaceri pe care îl aveți și care în același timp să fie deosebit de scalabil și flexibil în personalizare.

Diferite TIPURI de dezvoltare Magazin Online

Obiectiv: Comerț electronic B2C

În mod clar, cel mai popular tip de afacere online, sinonimul „e-commerce”, unde B2C înseamna relația Business 2 Customer. Aici unul dintre participanți este un client, care în loc să facă cumpărături într-un magazin fizic, vizitează un site web sau o aplicație web a furnizorului și cumpără online.

Obiectiv: Comerț electronic B2B

În acest caz, ambele părți ale tranzacției sunt companii care tranzacționează online. Acest lucru se traduce adesea în volume și valori mai mari dar și în funcționalitați specifice acestui tip de e-commerce. B2B înseamna relația Business 2 Business.

Obiectiv: Marketplace

Mai mulți furnizori, mărci diferite, aceeași platformă – aceasta este ideea pieței de comerț electronic. În loc să viziteze multe magazine online, un client poate găsi totul într-un singur loc și poate folosi instrumentele disponibile care facilitează compararea. În acest scenariu, proprietarul pieței face tot posibilul pentru a atrage vizitatori, unde furnizorii concurează pentru vânzare.

O platformă e-Commerce personalizată sau dezvoltare de la 0?

În comerțul electronic, exista posibilitatea dezvoltarii magazinului dumneavoastra folosind o tehnologie populara sau crearea acestuia de la 0, intr-un mod complet personalizat. Totusi, având multe opțiuni disponibile, alegerea celui mai bun mod de a vinde online este dificilă și necesită experiență pentru a evita risipa de bani. Specialistii ZONK Digital au cunostintele necesare sa va ghideze prin procesul de alegere a celei mai bune soluții tehnice. Lucrăm atât cu ​​cele mai cunoscute și dovedite soluții de comerț electronic dar și creăm sisteme e-commerce de la zero, pentru a construi cu adevărat o soluție personalizată specifică afacerii, care să vă diferențieze in piață.

Woocommerce

OpenCart

Magento

Servicii în procesul de Dezvoltare Magazin Online

De la o experiență bună a utilizatorului până la performanță uimitoare, există o multitudine de factori care trebuie incluși atunci când dezvoltați o soluție software de top. Software-ul de comerț electronic are provocările sale specifice, ceea ce cateodata, face lucrurile și mai complicate. Componentele principale ale proiectul dumneavoastra de e-commerce sunt:

Designul unei soluții de comerț electronic trebuie să fie spectaculos, fără îndoială. Intuitivitate, ușurință în găsirea informațiilor și a produselor, receptivitate, plata facilitată indiferent de dispozitiv sau browser – acesta este singurul mod prin care puteți stimula up-selling și cross-selling. Aflați mai multe despre serviciile noastre de UI/UX Design, aici.

Un magazin online trebuie să aibă puterea de a crea angajament și de a dezvolta loialitate. Pentru ca acest lucru să se întâmple, trebuie să fie foarte rapid, interactiv și să fie integrat cu functionalități inovative.

Chiar și cel mai aratos magazin online si cu o experiență a utilizatorului bine concepută nu va fi un succes fără o arhitectura si infrastructură eficienta si performanta. Acesta este motorul care crește vânzările – fiabilitatea sa este cheia întregului proiect, așa că nu marginalizați niciodată backend-ul!

Pentru a îmbunătăți în mod corespunzător experiența clienților, a stimula interacțiunea și a crește loialitatea platformei de comerț electronic, aceasta trebuie să fie integrată cu cele mai populare soluții pe care utilizatorii dumneavoastră se așteaptă să le aibă la dispoziție. Rețelele sociale, gateway-urile de plată sau posibilitatea urmăririi coletelor sunt cele mai bune exemple. Este esențial să știi cum să folosești API-urile și pluginurile fără a limita viteza sau a afecta performanța.

Luați în serios asigurarea calității. Noile funcționalități trebuie testate pentru stabilitate, înainte de a fi puse în funcțiune. La sfârșitul zilei, există o singură șansă să faci o impresie bună despre locul potrivit in care sa iti cheltui banii! Detectarea erorilor în stadii incipiente asigură o calitate înaltă a software-ului și crește recepția generală a acestuia.

Valorificam fiecare etapa de lucru pentru a atinge eficienta maxima

Pentru a valorifica beneficiile, ne concentrăm pe construirea de soluții convingătoare și receptive pe care utilizatorii le iubesc. Acest mod de dezvoltare magazin online se traduce direct în creșterea vânzărilor. Și la sfârșitul zilei, nu este asta ceea ce ne dorim?

Cum implementăm software de ultimă oră pentru comerț electronic? Experiența noastră ne spune că există 4 pași ce trebuie obligatoriu realizați, înainte de începerea efectivă a procesului de dezvoltare magazin online.

Planificare si colectare informatii

Știm că fiecare proiect este diferit și necesită o abordare relevantă. De aceea, punem un accent deosebit pe colectarea informatiilor proiectului, care asigură analiza solutiei tehnice și a industriei din care faceți parte, înțelegând nevoile afacerii, alegând infrastructura și tehnologia potrivită, design-ul si interfața utilizatorului.

Prototip si alegerea tehnologiei

Ca și în cazul altor soluții software, cea mai bună strategie de lucru este să se înceapă cu un MVP, Proof of Concept sau un prototip, pentru a verifica rapid ideea dumneavoastră. Prin aceasta metoda dorim să colectăm feedback-ul utilizatorilor, să îmbunătățim designul UX/UI, să testăm piața și în final, să pregătim procesul de dezvoltare a magazin online care va aduce beneficii reale.

Dezvoltarea solutiei e-Commerce

Odată ce magzinul online este proiectat și validat, începe efectiv faza de dezvoltare. Acesta este momentul în care programatorii noștri experimentați transformă totul, evident, prin magie. Vom implementa structura produselor, categoriilor, metodele de plata si livrare dar si functionaliati mai avansate cum ar fi comunicarea cu sistemele de facturare, ERP sau dezvoltarea logisticii necesare.

Testare si asigurarea calitatii

La ZONK Digital, procesul de dezvoltare a unui magazin online acoperă, de asemenea, aspecte legate de testare și asigurarea calității. Scopul nostru este să oferim un magazin online care să nu conțină erori și sa aiba cea mai înaltă calitate pentru a asigura performanțe fiabile și robuste, securitatea datelor și o experiență excelentă care se traduce prin satisfacția și implicit, păstrarea utilizatorilor.

Ce spun clienții noștri

Părerile oamenilor implicati in proiecte sunt cele mai importante pentru noi, reprezentant validarea finală asupra muncii noastre. Fiecare recenzie este analizată constructiv, căutând mereu să îmbunătățim serviciile pe care le oferim și relația B2B pe care o construim împreună cu partenerii noștri.

Kacey Vande Steeg

OPERATIONS & PARTNER MANAGER @ ERP RISK ADVISORS

Datorită muncii ZONK Digital, site-ul s-a încărcat în mai puțin de două secunde, având o securitate și panouri de analiză îmbunătățite, și a obținut un scor de 70 în PageSpeed Insights din start. Echipa a oferit o disponibilitate excelentă și a respectat un termen strâns. Accentul lor pe îmbunătățire și creativitate s-a evidențiat.

Marius Laslo

DIRECTOR EXECUTIV @ DESTINE BROKER

Noile site-uri create de ZONK Digital au fost bine primite, contribuind la o creștere a traficului cu 80% și a veniturilor cu 40%. Compania a comunicat eficient și a menținut proiectul în mișcare cu eficiență, iar serviciul lor excelent pentru clienți a contribuit la o experiență pozitivă. Site-ul lor a fost ușor de utilizat și intuitiv.

Alina Iuliana Laslău

MARKETING & COMMUNITY MANAGER @ VASTINT

Recomandăm cu încredere serviciile ZONK, atât datorită modului de lucru și a promptitudinii în soluționare tuturor nevoilor companiei, dar și pentru echipa profesionistă și extrem de simpatică, mereu dornică să iți ofere cele mai bune sfaturi! Keep up the good work, guys!

Craig O’Neill

FOUNDER AND CTO @ CAOSYS LIMITED

Toate site-urile noastre web, le-am realizat noi înșine, ceea ce pentru o vreme a fost bine, dar de data aceasta am decis să lasam proiectarea și construirea noului site profesioniștilor; la urma urmei, nu suntem o companie de design web. Am lucrat îndeaproape cu ZONK, care ne-a îndeplinit toate așteptările, predând proiectul la timp și în limita bugetului.

Ai o idee pe care vrei
să o discutam?
Scrie-ne aici!







    Go to Top