Implementare Microsoft Office 365

Productivitate la urmatorul nivel 

Definirea unei culturi digitale este o prioritate majoră pentru fiecare lider care se străduiește să promoveze un loc de muncă modern. Microsoft 365 a fost conceput pentru a sprijini acest tip de schimbare culturală, ajutându-i pe lideri să dea putere tuturor celor din companiile lor, dezlănțuind creativitatea și colaborarea. 

Office 365 este urmatorul pas in transformarea digitala a serviciilor oferite de business-ul dumneavoastra, fiind o solutie moderna, bazata pe functionalitatea cloud-ului. Caracteristicile inteligente de securitate și integrarea produselor ajută la eficientizarea nevoilor de management și la minimizarea costului total de proprietate pe parcursul ciclului de viață IT. 

Ce este Microsoft Office 365?

Microsoft Office 365 este o solutie cloud de productivitate, colaborare si suport IT, care se adreseaza companiilor mici, mijlocii si mari, si care ofera acces de pe orice dispozitiv conectat la Internet, la suita Office Online (Word, Excel, PowerPoint, Outlook si OneNote, Publisher si Access), dar si la aplicatii de partajare de fisiere, conferinte online sau mesagerie instant, prin intermediul unei licente lunare sau anuale. In acelasi timp, anumite licente Microsoft Office 365 permit instalarea aplicatiilor desktop Office, pentru pana la 5 dispozitive. Termenul de Microsoft 365 inlcude Office 365, Windows 10 si Enterprise Mobility + Security. 

Serviciul este oferit direct din platforma Cloud Microsoft si are rolul de a contribui la cresterea productivitatii angajatilor si la concentrarea acestora pe activitatile ce aduc un plus de valoare companiei. 

De ce Office 365?

Suita vine in sprijinul acelor companii care doresc sa se concentreze pe operațiunile principale ale afacerii, economisind timpul alocat proceselor de coordonare a departamentelor, echipelor sau clienților. Office 365 elimina folosirea metodelor traditionale, nesigure, offline pentru a lucra, a stoca, a partaja si a manipula datele organizationale.

Companiile ce implementeaza solutiile Office 365 pot obtine o crestere a productivitatii cu pana la 33%, concentrandu-se astfel pe nevoile clientilor si eliminand pe cat posibil procentul de „eroare umana” si crescand nivelul de siguranta al informatiilor transmise sau partajate, intr-o vreme in care securitatea informatiei este vitala pentru orice afacere.

Viteza in afaceri este esentiala iar folosirea aplicatiilor Power Apps sau Power Automate din suita Office 365 pot creste si mai mult nivelul de productivitate al companiei dumneavoastra, automatizand procese repetitive complexe precum si fluxul de transmitere de informatie. Iar daca vrem sa discutam despre numere, atunci putem spune ca Office 365 este folosit de mai mult de 200 de milioane de utilizatori si de peste 80% din companiile situate in topul Forbes 500.

Un produs unic, pentru viitorul de mâine

1. Aplicatii inovative

De la lansarea Office 365 in 2011, echipele Microsoft s-au straduit sa creeze aplicatii cat mai inovative si sa ne usureze munca de zi cu zi de la birou, integrand functionalitatile corporate in fiecare idee dezvoltata. Astfel, aplicatiile originare Microsoft Business Productivity Online Suite au fost transferate in Office 365, orice utilizator beneficiind acum de Exchange Server, Skype for Business sau SharePoint.  

2. Siguranta informatiei

Informatiile transmise prin intermediul aplicatiilor Office 365 folosesc serverele cloud ale Microsoft Corporation, acestea avand cel mai inalt grad de securizare ale datelor dumneavoastra. Stocarea informatiilor se poate face in aplicatia OneDrive for Business, mediul de stocare in cloud de pana la 1TB pentru licentele Business si nelimitat pentru licentele Enterprise, oferit ca parte din suita Office 365 sau in SharePoint. In momentul migrarii la Office 365, emailurile transmise prin Office 365 folosesc Microsoft Exchange Server, asigurand astfel o siguranta imbatabila si o livrabilitate a email-urilor (SLA) de 99.9%

3. Partajarea informatiei

Lucrati eficient si sigur folosind aplicatia SharePoint unde puteti incarca, partaja si lucra cu datele dumenavoastra, impreuna cu ceilalti colegi, colaboratori sau clienti, in timp real. Orice modificari ale fisierelor/datelor sunt masurate astfel incat aveti control absolut asupra informatiei dumneavoastra. In orice moment, puteti afla cine a modficat un anumit fisier, catre cine a fost transmis sau ce colegi au lucrat la acesta.  

4. Control centralizat al aplicatiilor

De ce ai administra fiecare aplicatie separat cand poti avea totul intr-un singur loc? Pentru o avea un acces facil si rapid catre orice informatii ce tin de suita Office 365, Microsoft a dezvoltat portalul de aplicatii Office 365. Acesta este configurat in momentul achizitionarii licentelor Office 365 si este destinat managerilor sau personalului responsabil cu administrarea echipelor dumneavoastra. Astfel, accesand doar un link, puteti avea acces la informatii despre toate aplicatiile dumneavoastra, date despre facturare, creare conturi de email, restrictionare sau resetare conturi de utilizator si multe altele.  

Tehnologii incluse in ecosistemul Office 365 

Datorită adoptării pe scară largă a cloud-ului, precum și scalabilității, accesibilității și funcționalității bogate a Office 365, suita a devenit una dintre platformele enterprise care permit implementarea unor soluții de colaborare puternice. Datorită aceleiași logici a UI și a integrării între ele, aplicațiile Office 365 pot deveni elemente de bază pentru crearea unor locuri de muncă cu adevărat personalizate.

Suita Office 365 poate oferi instrumente care oferă beneficii variate pentru utilizatori, cum ar fi:

Aplicatii Office familiare

Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft OneNote, Microsoft Access, Microsoft Publisher


Colaborare, aplicatii enterprise si stocare in cloud

Microsoft SharePoint, Microsoft Teams, Microsoft Yammer, Skype for Business, OneDrive


Email si Calendar

Microsoft Exchange, Microsoft Outlook, Microsoft Calendar 


Video si Prezentari

Microsoft Stream, Microsoft Sway, Microsoft Video


Aplicatii Business

Microsoft Power Apps, Microsoft Flow, Microsoft Forms 


Project Management si Planificare

Microsoft Planner, Microsoft Tasks, Microsoft Project Online, Microsoft To-Do 


Analiza date

Microsoft Power BI, Microsoft MyAnalytics 


Aplicatii pentru afaceri mici

Microsoft StaffHub, Microsoft Bookings, Microsoft Visio Online 


Angajati si Cautare

Microsoft People, Microsoft Delve 


Beneficii cheie Office 365

• Costuri reduse prin cresterea productivitatii companiei

• Mobilitate – lucrezi de oriunde si de pe orice dispozitiv mobil conectat la internet

• Colaborare – lucrezi simultan si de oriunde pe documentele partajate

• Flexibilitate – licentierea dispozitivelor la nivel de utilizator si accesarea aplicatiilor necesare

• Securitate robusta garantata Microsoft si implementare politici companie

• Agilitate in business – posibilitate de scalare a resurselor in functie de nevoile existente

Servicii Office 365 pentru afaceri dinamice

Implementare

Office 365 

Vă ajutăm să alegeți un plan de abonament potrivit și un set optim de aplicații Office 365 și să creați o soluție robustă pentru o colaborare eficientă. 

Migrare

Office 365 

Asigurăm o planificare atentă și o migrare fără probleme a sistemelor dumneavoastra la Office 365, păstrând în același timp integritatea datelor de afaceri. 

Consultanta si

Suport Office 365 

Vă oferim asistență consultativă în orice etapă a proiectului dumneavoastra, inclusiv implementarea Office 365, migrare, personalizare, integrare și adoptare de către utilizatori. 

Migrarea la Office 365

Un pas major în pre-migrarea dumneavoastră este să colectați date și cifre despre mediul IT existent pentru a înțelege soluțiile tehnologice implementate de compania dumneavoastră. Verificați dacă mediul local îndeplinește cerințele pentru configurare, luând în considerare aceste zone: Servere si componente, arhitectura retelei si DNS, solutii de autentificare, arhitectura directoarelor, conexiunea la internet disponibila, routare emailuri, eventuale certificate ce trebuie instalate, hardware si software, email si aplicatii client, arhivarea emails, norme de aplicare si protocoale de transmitere.

1.

Începeți proiectul de implementare O365 prin colectarea de informații despre mediul IT actual. Nu veți putea crea planuri de implementare eficiente fără a înțelege pe deplin de ce migrați și ce trebuie să se întâmple în timpul comutării. 

2.

Acest pas incepe prin stabilirea licentelor necesare pentru angajatii companiei si achizitionarea acestora. Office 365 ofera un sistem foarte avansat de licentiere, astfel incat fiecare anagajat va beneficia doar de aplicatiilor pe care le foloseste, eficientizand costurile la nivel de organizatie.  

3.

Dupa achizitionarea licentelor urmeaza procesul tehnic ce presupune trecerea la sistemul de transmitere de emailuri Exchange Server, instalarea si configurarea licentelor pentru utilizatori, migrarea datelor din sistemul vechi in sistemul nou precum si configurarile specifice fiecarui angajat.  

4.

Urmeaza configurarile individuale ale aplicatiilor avansate Office 365 cum ar fi SharePoint, OneDrive, Power Automate sau Power Apps. In cazul Power Apps, dezvoltarea de aplicatii Microsoft presupune si achizitionarea de licente Microsoft Azure. 

5.

Pasul final este reprezentat de configurarile specifice fiecarei industrii si fiecarui model de business precum si training-ul de specialitate oferit angajatilor companiei dumneavoastra.  

ZONK – Partenerul tau in transformarea digitala a companiei

Microsoft 365 va fi o schimbare majoră pentru mulți angajați. Introduce posibilități pentru o mai bună colaborare și inovare. Cu toate acestea, colaborarea și inovarea necesită să deveniți mai confortabil cu mediile de lucru partajate, documentele fiind „în cloud”, și multe altele. Înainte de a începe, asigurați-vă că este momentul potrivit pentru a introduce Microsoft 365 și că acesta vă sprijină obiectivele cheie de afaceri. Apoi, asigurați-vă că managementul companiei înțelege importanța acestui proces de schimbare și că sunt dispuși să vă susțină eforturile. Având la bord profesioniști cu înaltă calificare și experiență, specialistii ZONK vă oferă o serie de beneficii de cooperare, inclusiv: asistență completă de consultanță, adoptarea solutiei de către utilizatori, management al contului în cloud, implementarea Office 365 în timp util și fără probleme, migrarea fără erori a datelor la Office 365, optimizare eficientă și ROI crescut.

Ai o idee pe care vrei
să o discutam?
Scrie-ne aici!





    Go to Top