Servicii Digital Marketing

Digital Marketing este marketing-ul produselor sau serviciilor care utilizează tehnologii digitale, în principal pe Internet, incluzând telefoanele mobile, publicitatea grafică și orice alt mediu digital.

Dezvoltarea marketing-ului digital din anii 1990 și 2000 a schimbat modul în care brand-urile și întreprinderile folosesc tehnologia pentru marketing. Pe măsură ce platformele digitale sunt incluse din ce în ce mai mult în planurile de marketing și în viața de zi cu zi, iar oamenii folosesc dispozitivele digitale în loc să viziteze magazine fizice, campaniile de marketing digital devin din ce în ce mai răspândite și mai eficiente.

 

Social media Marketing

Rețelele sociale au devenit o sursă de inspirație, divertisment și știri. Interesant este că au devenit, de asemenea, printre cele mai eficiente instrumente de marketing digital din prezent, multe companii îmbrățișând puterea social media mai mult ca oricând. Pe măsură ce numărul utilizatorilor rețelelor sociale continuă să crească, iar comportamentul de cumpărături al consumatorilor este din ce în ce mai afectat de Instagram și TikTok, specialiștii în marketing folosesc puterea de atragere a acestor rețele pentru promovare.

Servicii SEO

Optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) se referă la procesul de îmbunătățire a traficului organic al site-ului dumneavoastra și a poziționării pe motoarele de căutare precum Google sau Bing. Aceasta include crearea de conținut de înaltă calitate, pe lângă monitorizarea stării tehnice a site-ului dumneavoastră, obținerea de link-uri de la alte site-uri către site-ul dumneavoastră, menținerea prezenței de căutare locale a site-ului și multe altele. Cu cât site-ul dumneavoastră se clasează mai sus, cu atât poate genera mai multă expunere, rezultand în consolidarea unei afaceri de calitate.

Servicii Email Marketing

Marketingul prin e-mail este un canal de marketing puternic, o formă de marketing direct, precum și marketing digital, care utilizează e-mailul pentru a promova produsele sau serviciile companiei dumneavoastră. Îți poate ajuta clienții să cunoască cele mai recente articole sau oferte, integrându-le în eforturile tale de automatizare a marketingului. De asemenea, poate juca un rol esențial în strategia de marketing prin generarea de clienți potențiali, conștientizarea mărcii, construirea de relații sau menținerea clienților implicați între achiziții prin diferite tipuri de e-mailuri de marketing.

În 2020, rata de clic pentru deschidere (CTOR) a e-mailurilor de marketing a fost de aproximativ 14% la nivel global. Această rată de deschidere este cu mult mai mare decât rata de click a celor mai bune campanii din Social Media, fără să discutăm și despre faptul că o campanie de e-mail marketing nu este influențată de algoritmi, diverse modificări ale platformelor de social media sau inflexiuni ale costurilor privind publicitatea globală.

Ai o idee pe care vrei
să o discutam?
Scrie-ne aici!





    Go to Top