Comunicarea prin email marketing este una dintre cele mai vechi forme de comunicare digitală, e-mailul fiind încă liderul absolut când vine vorba de utilizare globală.
Sigur, există și alte metode mai noi de comunicare cu publicul și clienții, precum social media, chat live și multe altele dar cu o bază de utilizatori de peste 4.5 miliarde de oameni și un ROI de până la 45 USD pentru 1 USD cheltuit, campaniile inteligente de email marketing nu pot fi ignorate într-o strategie de marketing.


În 2020, veniturile din e-mail marketing au fost de 7,5 miliarde de dolari, iar în 2023, această cifră va depăși pragul de 10 miliarde de dolari. Potrivit Statista, peste 80 la sută dintre experții din industrie au declarat că au folosit e-mailul ca parte a strategiilor lor de marketing în 2022, folosind, de asemenea, diversi indicatori pentru a evalua succesul unei campanii.


Ce este Email Marketing?
Marketingul prin e-mail este un canal de marketing puternic, o formă de marketing direct, precum și marketing digital, care utilizează e-mailul pentru a promova produsele sau serviciile companiei dumneavoastra. Îți poate ajuta clienții să cunoască cele mai recente articole sau oferte, integrându-le în eforturile tale de automatizare a marketingului. De asemenea, poate juca un rol esențial în strategia de marketing prin generarea de clienți potențiali, conștientizarea mărcii, construirea de relații sau menținerea clienților implicați între achiziții prin diferite tipuri de e-mailuri de marketing.
În 2020, veniturile din e-mail marketing au fost de 7,5 miliarde de dolari, iar în 2023 această cifră va depăși pragul de 10 miliarde de dolari.
Rata de deschidere globală este de peste 15%, fiind cu mult mai mare decat rata de click a celor mai bune campanii din Social Media, fara sa discutam si despre faptul ca o campanie de e-mail marketing nu este influentata de algoritmi, diverse modificari ale platformelor de social media sau inflexiuni ale costurilor privind publicitatea globala.
Avantajele Email Marketing

Realizarea unei campanii eficiente
E-mail marketing-ul este una dintre cele mai performante strategii de marketing digital și datorită faptului că este deosebit de intuitivă și poate fi automatizată foarte mult. Dacă putem să reducem acțiunile din cadrul campaniilor de email marketing în 4 pasi, aceștia ar fi:
Tehnologii folosite
Pentru a realiza o campanie de succes, trebuie să utilizați instrumente de email marketing performante, pentru a vă optimiza procesele.

MailChimp

Sendinblue

MailGenius

GlockApps

Hyperise

Cea mai bună campanie de email marketing este cea care aduce rezultate
Cu o piață globala de peste 4 miliarde de utilizatori, campania de email marketing este un parcurs normal și esențial pentru aproape orice industrie și orice afacere, fie că discutăm despre un start-up sau de un business care se afla pe piață de mulți ani. Comparativ cu social media media marketing sau SEO, costurile email marketing sunt mult mai mici, astfel putând să obțineți beneficii maxime, cu un buget redus. Specialiștii ZONK aduc în joc o experiență de peste 10 ani în domeniul marketing-ului prin transmiterea de emails și suntem aici pentru că să îți propulsăm afacerea la următorul nivel. Vă vom sfătui care sunt platformele potrivite pentru dumneavoastră, cum putem să construim cel mai eficient email, ce trebuie să conțină acesta și care sunt produsele sau serviciile ce trebuie promovate. Considerăm că relația cu partenerii noștri trebuie să fie câștigătoare de ambele părți, astfel ne vom concentra pe rezultate și pe atingerea obiectivelor propuse.