Servicii Email Marketing

Comunicarea prin email marketing este cea mai directa forma de comunicare digitală. E-mailul este încă liderul absolut când vine vorba de utilizare globală. Sigur, există și alte metode de comunicare cu publicul și clienții, precum social media, chat live și multe altele. Dar cu o bază de utilizatori de peste 4.5 miliarde de oameni și un ROI de până la 45 USD pentru 1 USD cheltuit, campaniile de email marketing sunt esentiale într-o strategie de marketing.

În 2020, veniturile din e-mail marketing au fost de 7,5 miliarde de dolari, iar în 2023, această cifră a depasit pragul de 10 miliarde de dolari. Potrivit Statista, peste 80 la sută dintre experții din industrie au declarat că au folosit e-mailul ca parte a strategiilor lor de marketing în 2022, folosind, de asemenea, diversi indicatori pentru a evalua succesul unei campanii.

Avantajele Email Marketing

Emailul este bazat pe permisiuni

Atunci când un client are încredere să-și împărtășească adresa de email cu tine, reprezintă echivalentul virtual la a-ți da cheile de la casa lui. Obținerea permisiunii să intri, în loc de să apari neinvitat, vă crește șansele de angajament și conversie.

Acces direct la audiență

Un alt avantaj major este reprezentat de accesul direct la audiență. Puteți să comunicați direct cu abonații conform programului acestora. În același timp, pentru că oamenii își verifică email-ul zilnic, campania are toate șansele să fie vizualizată.

Control absolut

În cazul majorității platformelor de marketing, dumneavoastră nu sunteți proprietarul acestora. Acest lucru înseamnă că dacă platformele își întrerup activitatea, toată munca dumneavoastră se pierde. În cazul email marketing, dumneavoastră sunteți proprietarul relației pe care ați construit-o cu abonații pe care îi aveți.

Capabilități personalizate

Puteți să folosiți date demografice și psihografice pentru a construi campanii personalizate și ultra-direcționate. Studiile de piață arată că în cazul campaniilor segmentate și personalizate, profitul acestora poate crește cu până la 760%.

Măsurători precise

Măsurarea eficienței unei campanii de email marketing este crucială iar campaniile automatizate de email marketing fac acest lucru cu ușurință. În funcție de platforma de email marketing folosită, aceste măsurători pot fi deosebit de complexe.

Scalabilitate

Scalarea campaniilor de email marketing se realizează fară a aloca prea multe resurse și mai ales, fară a compromite calitatea pe care o oferi clienților. În cazul email marketing, scalarea este direct proporțională cu creativitatea și obiectivele campaniilor iar trecerea de la 500 de abonați la 500.000 este făcută foarte ușor și păstrând același proces tehnic.

Tehnologii folosite

Pentru a realiza o campanie de succes, trebuie să utilizați instrumente de email marketing performante, pentru a vă optimiza procesele.

MailChimp
Sendinblue
MailGenius
GlockApps
Hyperise

Metode demonstrate de marketing eficient

Realizarea unei campanii eficiente

E-mail marketing-ul este una dintre cele mai performante strategii de marketing digital și datorită faptului că este deosebit de intuitivă și poate fi automatizată foarte mult. Dacă putem să reducem acțiunile din cadrul campaniilor de email marketing în 4 pasi, aceștia ar fi:

Analiză și Cercetare

Orice strategie bine făcută începe cu cercetarea pieței, a competitorilor și analiza soluțiilor tehnice disponibile. Specialiștii noștri vor ține cont de industria din care faceți parte. Depasim provocările pe care le putem întâlni pe parcursul campaniilor și anticipam acțiuni ce trebuie întreprinse pentru a le depăși cu succes.

Stabilirea obiectivelor

Puteți să folosiți email marketing pentru a atinge multe obiective ale afacerii dumneavoastră. Enumeram o parte: creșterea vânzărilor, creșterea percepției brand-ului, generarea și întreținerea contactelor, creșterea angajamentului clienților sau creșterea loialității clienților. Obiectivul se află la baza oricărei campanii de email marketing iar acesta trebuie să fie stabilit foarte clar, pentru a respecta pașii necesari atingerii acestuia.

Dezvoltarea listei de abonați

Pentru a realiza campanii de e-mail de succes, aveți nevoie de o listă de e-mail activă. Aceasta este o bază de date cu contacte de e-mail care și-au exprimat interesul să primească comunicări de marketing de la compania dumneavoastră. Există multe modalități de a crea o listă de e-mail. Una dintre cele mai ușoare este să creezi o ofertă de care publicul țintă este interesat în schimbul adreselor de e-mail. Sau, obținerea adreselor de mail prin canale de social media.

Selectarea ESP

Un furnizor de servicii de e-mail (ESP), cunoscut și ca o platformă de marketing prin e-mail, este un software care vă ajută să vă gestionați lista de e-mail. De asemenea, ajută la proiectarea și executarea campaniilor automate de marketing prin e-mail.

Utilizarea unui ESP vă permite să automatizați acțiunile declanșate de comportamentele publicului țintă. Selectarea platformei de marketing direct se realizează în funcție de obiectivele stabilite, traficul estimat, complexitatea campaniilor și bugetul de care dispuneți.

Beneficiile Email Marketing sunt instante

Chiar daca orice canal de digital marketing isi are rolul sau bine stabilit, consideram ca Email Marketing are cele mai rapide beneficii raportate la costurile de sustinere ale unei campanii. Statisticile ne arata ca acest canal are cel mai bun ROI, mai ales raportat la investitiile initiale.

Personalizare

Permite crearea mesajelor in functie de preferinte si comportamente ale utilizatorilor ceea ce poate duce la o rata de conversie sau angajament mai mare.

Profitabilitate

Comparativ cu alte canale, email marketing-ul este de preferat in special cand ne raportam la indici de costuri versus rata de deschidere, aceasta fiind de obicei de peste 15%.

Direct

Se adreseaza la nivel personal utilizatorilor dupa audientele create in functie de interese si alte criterii demografice, ajungand la cei mai potriviti destinatari.

Masurabil

Un beneficiu cheie este masurarea rezultatelor in timp real a ratei de deschidere, de click si de conversie. Analiza eficientei campaniei este exacta.

Ultimele campanii de Email Marketing

Ce spun clienții noștri

Kacey VandeSteeg

OPERATIONS & PARTNER MANAGER @ ERP RISK ADVISORS

Datorită muncii ZONK Digital, site-ul s-a încărcat în mai puțin de două secunde, având o securitate și panouri de analiză îmbunătățite, și a obținut un scor de 70 în PageSpeed Insights din start. Echipa a oferit o disponibilitate excelentă și a respectat un termen strâns. Accentul lor pe îmbunătățire și creativitate s-a evidențiat.

Marius Laslo

DIRECTOR EXECUTIV @ DESTINE BROKER

Noile site-uri create de ZONK Digital au fost bine primite, contribuind la o creștere a traficului cu 80% și a veniturilor cu 40%. Compania a comunicat eficient și a menținut proiectul în mișcare cu eficiență, iar serviciul lor excelent pentru clienți a contribuit la o experiență pozitivă. Site-ul lor a fost ușor de utilizat și intuitiv.

Ai o idee pe care vrei să o discutam?
Scrie-ne aici!







    Go to Top