

SEO făcut cum trebuie produce efecte imediate și pe termen lung, spre deosebire de anunțurile plătite sau alte tipuri de marketing care te îndreaptă spre o cheltuială continuă ce nu face decât să distrugă un buget ce poate fi folosit în multe alte scopuri

Ce este SEO?
Motoarele de căutare precum Google utilizează procese relativ complexe – sau algoritmi – pentru a organiza și clasa conținutul. Algoritmii iau în considerare o gamă largă de factori de clasare pentru a decide cât de bine se clasează o pagină. Pe scurt, motoarele de căutare preiau conținut digital și organizează aceste informații în pagini de rezultate. Scopul final este de a-i face fericiți pe cei care caută sa acceseze aceste informații, în paginile cu rezultate ale motorului de căutare – SERP. O mare parte a procesului SEO este încorporarea cuvintelor cheie în conținutul dumneavoastra. Cuvintele cheie sunt cuvinte sau expresii conectate de utilizatori în motoarele de căutare atunci când efectuează o căutare. In mare, procesul SEO se împarte în 2 categorii, in functie de locul unde trebuie întreprinse acțiunile necesare și anume On-Page SEO și Off-Page SEO

On-page SEO
On-page SEO este practica de optimizare a conținutului paginii web. Puteți controla acești factori, spre deosebire de tacticile off-page. De exemplu, puteți actualiza etichetele de titlu ale meta descrierilor de pe propria pagină și puteți crea propriul conținut. Alți factori ale procesului On-Page SEO pot include cuvintele cheie folosite în conținut, crearea de conținut relevant, viteza de încarcare a paginilor sau atribuirea link-urilor interne.

Off-page SEO
Off-page SEO descrie toate tacticile de optimizare care au loc în afara proprietăților web deținute de dumneavoastră. Aceste tactici în afara paginii ajută motoarele de căutare și cei care caută să stabilească dacă site-ul dumneavoastră este autorizat, relevant și de încredere. În timp ce SEO off-page poate include domenii precum rețelele sociale și marketingul cu influenceri, probabil cel mai important aspect este construirea de linkuri.

Strategia de link building presupune dezvoltarea de legaturi între site-ul dumneavoastră și site-uri partenere care oferă conținut asociat cu subiectul conținutului pe care îl promovați. Spre exemplu, dacă aveți un site de închirieri auto, strategia de link building poate fi creată cu blog-uri partenere din industria auto.
Cum funcționează SEO și motoarele de cautare?
SEO este atât arta, cât și practica de a convinge motoarele de căutare să recomande conținutul dumneavoastra utilizatorilor, ca fiind cea mai bună, mai autorizată și cea mai cuprinzătoare soluție la problema lor. Scopul principal al unei strategii SEO este, de obicei, ca site-ul dumneavoastră să se claseze foarte bine pe Google. Algoritmul de căutare Google se referă la procesul intern al Google de a clasifica conținutul. Acesta ia în considerare o gamă largă de factori atunci când ia decizii de clasare. Algoritmul Google s-a schimbat de multe ori de-a lungul anilor, dar mai recent, se concentrează pe înțelegerea intenției de căutare prin intermediul modelelor lingvistice.
Google lucrează în următoarele etape pentru a găsi și a clasifica conținutul:

Beneficiile SEO
SEO este important pentru că ajută la creșterea vizibilității online a afacerii tale. Publicitatea plătită și rețelele sociale ajută, de asemenea, la vizibilitate, dar frumusețea SEO este că în timp, poate continua să aducă trafic dacă este configurat corect. Deci, optimizarea pentru motoarele de căutare aduce trafic „gratuit” pe site-ul dumneavoastră. Dacă publicați pagini de înaltă calitate care răspund la interogarea unui utilizator, acestea pot apărea în partea de sus a SERP-urilor. Acesta este un loc excelent pentru ca utilizatorii să se familiarizeze cu site-ul și afacerea dumneavoastră. Pe lângă traficul continuu care vine spre site-ul dumneavoastră, SEO poate să aducă conversii, potențiali clienți și sa încurajeze vânzările.

Servicii SEO
Serviciile tipice ale unei agenții tehnice SEO acoperă o gamă largă de activități legate de eliminarea celor mai frecvente erori din cadrul site-ului web care influențează negativ modul în care acesta se clasifică în motoarele de căutare. După un audit SEO, specialiștii nostri sunt pregătiți să optimizeze indexarea și să vă ajute în construirea unei strategii SEO de durată, care vă va aduce beneficii reale.
Ce tehnologii folosim:

JavaScript

CSS

Google Search Console

Lighthouse

SEMRush

Google Analytics

ZONK este partenerul ideal în procesul SEO al afacerii tale
ZONK este un partener tehnologic care vă scapă de toate problemele SEO pe care le-ați putea avea. Suntem în permanență la curent cu tendințele relevante și provocările industriei. Experiența noastră extinsă facilitează o înțelegere adecvată a contextului tehnic, pentru a oferi rezultatele dorite. Ne place să spunem că nu ne dorim ca partenerii noștri să devină dependenți de anunțurile plătite din social media sau de influenceri care nu vor înțelege niciodată afacerea dumneavoastră, ci doar o vor promova în schimbul anumitor sume de bani. De aceea, procesul SEO este singurul proces tehnologic de marketing care poate aduce beneficii reale de lungă durată și mai ales, fără o investiție recurentă. Suntem conștienți de provocarile oricarei afaceri și de aceea, specialistii ZONK vă ofera strategii SEO adaptate pe modelul de business pe care îl aveți si mai ales rezultate reale ce va vor propulsa afacerea în mediul online. Având in portofoliu peste 100 de proiecte SEO mici, medii și mari putem spune cu mândrie că am contribuit activ la bunăstarea acestor afaceri și vom continua să fim un partener de încredere pentru dumneavoastră.