Rețelele sociale au devenit o sursă de inspirație, divertisment și știri. Interesant este că au devenit, de asemenea, printre cele mai eficiente instrumente de marketing digital din prezent, multe companii îmbrățișând puterea social media mai mult ca oricand. Pe măsură ce numărul utilizatorilor rețelelor sociale continuă să crească, iar comportamentul de cumpărături al consumatorilor este din ce în ce mai afectat de Instagram și TikTok, specialiștii în marketing folosesc puterea de atragere a acestor rețele pentru promovare.


Potrivit unui sondaj realizat la inceputul lui 2020 in 29 de tari, rețelele sociale s-au numărat printre cele mai populare trei canale de marketing digital la nivel mondial, fiind folosite ca parte din campaniile digitale de 83% dintre specialiștii de marketing care au răspuns sondajului.

Ce este Social Media Marketing?
Social Media Marketing este procesul de creare a conținutului pentru platformele de social media, pentru a vă promova produsele, serviciile, ideile sau pentru a construi o comunitate, astfel generand trafic catre afacerea dumneavoastra. Cu noi funcții și platforme care apar în fiecare zi, social media marketing evoluează constant generand peste 3.9 miliarde de utilizatori la nivel global. Marketingul pe rețelele sociale se referă la a vă întâlni publicul țintă și clienții acolo unde se află și pe măsură ce aceștia interacționează social între ei și cu brand-ul dumneavoastra. În timp ce marketingul pe rețelele sociale în ansamblu este incredibil de valoros și benefic pentru creșterea afacerii tale strategia ta va fi diferită în funcție de rețelele sociale pe care publicul tău își petrece timpul.


Beneficiile Social Media Marketing
Expunerea crescută este avantajul cel mai frecvent citat al utilizării rețelelor sociale în scopuri de marketing, în rândul profesioniștilor din industria globală. Acest lucru nu este surprinzător, având în vedere atractivitatea uriașă de a avea miliarde de utilizatori activi ca public potențial de publicitate. Traficul îmbunătățit, generarea de potențiali clienți și loialitatea în creștere a fanilor sunt alte motive pentru care marketerii văd valoare în utilizarea rețelelor sociale în campaniile lor. Facebook, Instagram și LinkedIn sunt primele trei cele mai utilizate platforme sociale în rândul marketerilor la nivel mondial.

Gandiți-vă la situația pandemiei de Covid, în care companiile globale au fost forțate să își întrerupă activitatea, astfel creând o distanță majoră și probleme de comunicare între acestea ți clienți pe care îi serveau. Ce au făcut cele mai puternice companii din lume? Conform statista.com, în al doilea trimestru al anului 2021, companiile din Fortune 500 și-au crescut activitatea de postare pe Instagram cu 200%. Postările lor video pe Instagram au crescut cu 133%. Implicarea utilizatorilor în postările de pe Twitter a crescut cu 263% iar activitatea de postare și postare video a crescut cu 17, respectiv 22%.
Vânzarea prin social media reprezintă poate unul dintre cele mai importante beneficii pentru companii. Astfel, statisticile din octombrie 2020 ne spun că 12% dintre companiile de comerț electronic din America de Nord și Europa plănuiau să introducă vânzări directe prin intermediul platformelor de social media în 2021. Până la 30% dintre aceste companii vindeau deja prin intermediul rețelelor sociale la acel moment, în timp ce alți 33% dintre respondenți au declarat că încă evaluează dacă să adopte. această strategie sau nu.


Probabil că am putea să înșiruim pagini întregi de statistici care să reflecte beneficiile social media marketing pentru afacerea dumneavoastră dar concluzia finală este că în ziua de astăzi, prezența social media este absolut obligatorie pentru orice afacere care vrea să își prezinte produsele sau să-și întipărească ideea de brand în mintea consumatorilor. Trebuie doar găsită formula potrivită de publicitate, care vă va ajuta să propulsați afacerea la nivelul următor.
Metode demonstrate de marketing eficient
Prezența în social media este într-adevăr obligatorie pentru orice afacere care vrea să își dezvolte o bază de potențiali clienți. Totuși, nu toate platformele de Social Media sunt potrivite pentru afacerea ta iar identificarea acestora trebuie făcută din timp, pentru a evita costurile inutile de marketing care vor supară investitorii. Specialiștii noștri în social media marketing te vor ghida în procesul de dezvoltare a prezentei digitale, bazandu-se pe 4 pași dovediți:
Ce tehnologii folosim:








Specialiștii ZONK sunt pregătiți să îți
propulseze afacerea în mediul online
Credem că există un anumit grad de reticență în momentul în care trebuie să îți lași afacerea pe mâinile unor parteneri străini iar întrebările despre felul în care aceștia vor contribui la creșterea companiei sunt multe și pe bună dreptate. Angajamentul nostru față de afacerea dumneavoastră sta la baza colaborării noastre iar acest lucru se traduce cel mai bine prin rezultatele obținute și prin dedicația pe care o alocăm oricărei campanii de publicitate.
Viziunea specialiștilor ZONK a fost creată pe parcursul a peste 10 ani de experiență în domeniul marketingului digital, ajutând companii mici, medii și mari să își atingă mereu obiectivele stabilite. În anii de activitate am administrat peste 100.000 EURO în bugetele clienților, cu rezultate deosebit de pozitive, reușind astfel să ne integrăm într-un cerc restrâns de companii care sunt 100% dedicate partenerilor sai și care caută în permanență metode noi de vânzare online sau de întipărire a percepției brand-ului asupra consumatorilor.
Ce cred clienții noștri despre serviciile oferite
Părerile clienților noștri sunt cele mai importante pentru noi, reprezentant validarea finală asupra muncii noastre. Fiecare recenzie este analizată constructiv, căutând mereu să îmbunătățim serviciile pe care le oferim și relația B2B pe care o construim împreună cu partenerii noștri.