Trenduri in web design 2019: previziuni

În articolul de astăzi, vom discuta despre previziuni privind trenduri in web design 2019 și, bineînțeles, vă voi împărtăși câteva sfaturi și secrete.

De câțiva ani, internetul a evoluat foarte mult. De la realitatea augumentată la realitatea virtuală, inteligența artificială, paginile mobile accelerate și multe alte aspecte de genul acesta.

Adevărul este că suntem foarte încântați să vedem că aceste schimbări s-au întâmplat în doar 15 ani.

14 minute de citit

În câțiva ani, aceste trenduri în web design își schimbă modul de creativitate: grile vechi și fotografii tradiționale stocate în imagini vibrante, scheme de culori îndrăznețe și aspecte asimetrice. Tehnologia avansată conduce site-ul să fie mai inteligent, iar cel mai apropiat exemplu este “meniul hamburger”. Din punctul meu de vedere, cred că 2019 este o simbioză perfectă între estetică și tehnologie.

TITLU SERIF, NU SANS-SERIF

 

Pentru mulți dintre voi, titlul vă poate speria puțin, dar nu vă faceți griji. Nu este așa cum pare. După cum știm, fonturile serif sunt de obicei mai ușor de citit decât sans-serif. Dar care sunt tendințele de design pentru a nu da o mică schimbare?

Ce ați spune dacă am inversa rolurile? și există un motiv bun pentru asta: fontul serif a fost proiectat pentru a fi decorativ, făcându-l perfect pentru accentuare.

Și crede-mă, fontul serif nu este atât de învechit pe cât pare.

ALB-NEGRU ȘI O PATĂ DE CULOARE

Culorile sunt cele mai importante elemente de pe un site web. Și culoarea are puterea să te facă fericit, trist, nervos, emoționat etc.

Pentru 2019, vedem designul web alb-negru care face impresii spectaculoase. În mod ironic, cel mai mare efect de alb și negru poate avea în combinația lor cantități minime de culoare, numite efecte de stropire (pete). Adăugarea unei culori nu numai că va distruge marea de monocrom, ci va crea un punct focal de interes.

Foarte…cool!

FLAT DESIGN ȘI FORME NATURALE

În 2019, designerii se îndreaptă spre forme naturale și linii netede. Deoarece aceste forme sunt în mod natural imperfecte, ele pot oferi un efect de adâncime. Flat design-ul este direcția care și-a găsit expresia largă și diversa asupra artei digitale. Este renumită pentru utilizarea minimalistă și concisă a mijloacelor vizuale expresive.

Flat design-ul este eficient, modern, furnizează informații rapid și este, de asemenea, foarte catchy.

Deoarece aveți mai puțin de lucrat vizual, fiecare alegere de design pe care o faceți contează chiar mai mult decât în mod normal. Tipografia fiind o alegere pe care nu doriți să o ignorați.

ARTA GLITCH

Ce este arta glitch? Glitch art este practica utilizării erorilor digitale sau analogice în scopuri estetice prin coruperea datelor digitale sau prin manipularea fizică a dispozitivelor electronice.

Datorită distorsiunii sale, arta glitch este misterioasă prin natură, iar brand-urile pot profita de acest lucru pentru a-și crea o imagine futuristă. Mai important decât punctele estetice pe care arta glitch le poate acumula, brand-urile vor trebui să ia în considerare dacă valorile provocatoare asociate artei glitch sunt potrivite pentru publicul lor.

Graficele de tip glitch sunt atât de importante în zilele noastre, fiind moderne, când computerele sunt atât de răspândite. Cu arta Glitch poți oferi site-ului tău un aspect distinct psihedelic. Dacă sunteți un designer grafic bun atunci puteți citi acest articol. Cu siguranță vă va inspira.

INTERACȚIUNILE MICRO

Interacțiunile micro sunt evenimente care au o sarcină principală, un singur scop și sunt găsite în tot site-ul tău.

Scopul lor este de a încânta utilizatorul; pentru a crea un moment care să atragă, să primească și să îndrăznească să-i spunem, uman.

Deplasați mouse-ul, derulați, adaugați în cos, animații de topire etc. Sună bine, nu?

CHATBOTS – MESAJE PRESTABILITE

Chatbot este un program pe calculator care simulează conversația umană sau chat-ul prin inteligența artificială.

Chatbotii folosesc mesaje directe pentru a strânge informațiile necesare pentru a oferi suport eficient. De exemplu, întrebarea utilizatorilor de ce vă vizitează pagina este o întrebare care este probabil pusă la fiecare interacțiune cu website-ul.

Minunat, nu?

MAI MULT CONȚINUT VIDEO

În zilele noastre foarte aglomerate și alerte din punct de vedere al trecerii timpului, se pare că mai mult ca niciodată, este nevoie de mult conținut video. Videoclipul nu numai că diversifică pagina, ci ajută la o audiență care nu are timp să citească continutul textului site-ului web. Cele mai multe dintre studiile de acolo vor afișa faptul că o persoană este mult mai interesată mai degrabă de conținutul video decât de conținutul textului.

Chiar dacă un videoclip va dura mai mult timp pentru a fi produs, este cu siguranță ceva ce trebuie să aveți în vedere pentru a vă prezenta ideile.

MINIMALISM

Acesta este cel mai vechi trend de web design. Cu cât ai mai puține elemente pe site-ul tău, cu atât mai puțin va trebui să te gândești la audiență, și la cât de mult v-a atrage conținutul pe care îl caută.

Dacă site-ul tău este proiectat cum trebuie, acesta va afișa utilizatorului exact ceea ce caută.

Și iată-ne, în ultimul an al acestui deceniu, proiectând tot ce ți se potrivește. Dar există încă multe surprize în 2019 pentru industria de web design, cum ar fi diversitatea și navigarea cu ușurință, dar vom investiga în continuare dacă aceasta este o soluție bună pentru utilizatori.

Cât de mult am vrea să ne imaginăm că știm tot ce se va întâmpla anul acesta, decizia este la latitudinea ta. Lasă creativitatea să “zboare”, să adune o mulțime de păreri de la utilizatori și să fiți mereu proactivi și dispuși să vă schimbați designul și funcționalitățile în funcție de trend.

Crește-ți afacerea eficient!

Abonează-te pentru a fi la curent cu ultimele știri din IT și pentru a putea beneficia de materiale gratuite utile pentru creșterea afacerii tale.



    Postari recente

    Go to Top